diselubungi kerinduan.. :(

4/27/2009 11:56:00 AM 0 Comments »
kerinduan pada ayah dan mak tiba-tiba menyelubungi diri ku... telefon ku capai segera mendail nama yang tertulis "my mum"... suara ayah ku dengari dengan jelas... Alhamdulillah... sihat... tiba-tiba ku rasa ada air bergenang dikelopak mataku.. ingin menitiskan air mata.. tetapi ayahku pandai mengelak dengan berjenaka denganku... pudar sedikit kerinduan ini... tidak sabar rasanya menunggu julai tiba.. :)

Align Center

maafkanku ayah dan emak... ku tahu diri ini banyak melukakan hatimu dan merisaukan kalian... walau bagaimana keadaan anakmu ini, kalian tidak pernah sesekali putus mendoakan anak-anakmu menjadi insan berguna dan sentiasa memaafkan anakmu ini... kalian sentiasa bersamaku bila mana aku dalam kesedihan, kebuntuan serta di dalam kegembiraan... sentiasa mengajar kami erti kehidupan yang sebenar... terima kasih ayah dan emak...

insyaAllah.. semoga kepulangan ku nanti memberi sedikit kegembiraan pada kalian... ku tahu, dengan keputusan ku ini belum cukup membuatkan kebahagian dan membalas jasa-jasa kalian yang tidak terkira banyaknya... ni merupankan hadiah permulaan yang akan ku berikan pada kalian.. insyaAllah..

tarikh keramat 15 Julai 2009... nantikan kepulangan anakmu ini.. :)

.:: permata hati ayahanda bonda ::.

0 comments: